Beleid inzake Terugbetalingen en Retourzendingen
Bij BruxWell doen we ons uiterste best om uw tevredenheid te garanderen. Vanwege de aard van onze gepersonaliseerde producten zijn onze terugbetalings- en retourbeleid specifiek.
1. Geen Terugbetalingen voor Gepersonaliseerde Producten
Al onze artikelen worden op maat gemaakt volgens uw instructies. Daarom:
- Er wordt geen terugbetaling verleend voor gepersonaliseerde producten, tenzij het product bij levering beschadigd of defect is.
- Zodra de bestelling is bevestigd en de productie is gestart, zijn wijzigingen of annuleringen niet meer mogelijk.
2. Beschadigde of Defecte Producten
Als u een beschadigd of defect product ontvangt:
- Neem binnen 48 uur na ontvangst van het pakket contact met ons op.
- Stuur duidelijke foto’s van de staat van het product en de verpakking mee.
- Na verificatie vervangen we het product door een identiek nieuw exemplaar zonder extra kosten.
Let op: Er wordt geen terugbetaling uitgevoerd, alleen een vervanging.
3. Voorwaarden voor Vervanging
Om in aanmerking te komen voor vervanging:
- Het product moet ongebruikt zijn en in de originele verpakking worden geretourneerd (indien gevraagd).
- U dient onze instructies op te volgen voor het retourneren van het beschadigde product (indien van toepassing).
4. Klachtprocedure
- Neem contact op met onze klantenservice via contact@bruxwell.be.
- Vermeld uw bestelnummer en een beschrijving van het probleem.
- Voeg foto’s of video’s toe die de schade aantonen.
- Wij beoordelen uw aanvraag en nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.
5. Uitsluitingen
Geen vervanging of terugbetaling wordt verleend in de volgende gevallen:
- Schade die is ontstaan na levering als gevolg van onjuist gebruik of nalatigheid.
- Verandering van mening na ontvangst van het product.
6. Contact
Voor vragen of verzoeken met betrekking tot retourzendingen of terugbetalingen kunt u contact met ons opnemen via:
contact@bruxwell.be
Wij danken u voor uw begrip en vertrouwen in BruxWell.